Нож на немската фирма Boker, модел Plus ME. Messerschmitt Bf 109 е конструиран от 1935 г. нататък и с производство от около 33 000 самолета е най-широко произвежданият боен самолет в историята на авиацията. Официално обозначението на типа Bf 109 никога не е променяно, дори след като BFW е преименуван на Messerschmitt AG. Въпреки това, тъй като на всички типове самолети, разработени по-късно от Messerschmitt, е дадено съкращението на модела ME, името ME 109 също се установява в общественото съзнание за Bf 109. През 30-те години на миналия век той бележи стъпката към ново поколение изтребители с ниско крило самолет със затворена пилотска кабина, прибиращ се колесник и изцяло метална конструкция на крилата и фюзелажа. Тази нова структура издържа много по-големи натоварвания от покритите с плат тръбни конструкции, които са били обичайни дотогава, които също имат недостатъка на огромното съпротивление на въздуха поради необходимото напречно укрепване. В резултат на това по-компактният и стабилен дизайн на Messerschmitt позволява по-високи скорости с по-тесни радиуси по време на маневри при завиване и гмуркане, толкова важни за пилотите на изтребители. Bf 109 е въоръжен с две 20mm картечници MG FF в крилата и две 7,92mm картечници MG 17. Последните са монтирани директно пред пилота и са свързани чрез прекъсващо зъбно колело към витловия вал на двигателя Daimler V12 с мощност 1000 к.с. По този начин беше възможно MGs да стрелят през кръговата траектория на въртящото се витло, без снарядите да удрят въртящите се перки на витлото. По този начин MG бяха много близо до линията на видимост на пилота. Седалката на пилота е стоманена във вътрешността на фюзелажа, за да се предпази от вражески огън. Стоманата, която успяхме да получим за нашия проект в Дамаск, дойде от E-серия Messerschmitt Bf 109, който беше свален от Supermarine Spitfire на Royal Airforce през 1940 г. по време на битката за Великобритания близо до село Ашфорд в британското графство Кент. Специфичните части са задната плоча на стоманената седалка на пилота и лагерната втулка на гребния вал. Те са изковани от Чад Никълс във високовъглероден, високо изрязан 80-слоен Дамаск. Boker Plus ME 109 Damascus възприема множество дизайнерски елементи от легендарния Messerschmitt. Отворът в задната част на основата на острието има несъмнената форма на кабината на пилота и се вижда, когато ножът е затворен и отворен. Гънките в ламарината на капака на двигателя като вдлъбнатини за осите на цевта на двата MG 17 оформят шаблона за schor на върха на острието. Флиперът показва колело на прибиращия се колесник. За предната обвивка от въглеродни влакна е избран материалът Toxic Storm от производителя Fatcarbon Materials в цветове зелено, черно и жълто. Цветовата схема е базирана на характерната камуфлажна боя на Bf 109 със зеленикаво-сив подкосъм и жълт преден фюзелаж. Противоположната страна има титаниева рамка със сложно интегрирана карбидна контактна повърхност. Красиво проектирана и сложно интегрирана щипка позволява на Boker Plus ME 109 да се носи наклонен отдясно. Доставя се с висококачествен калъф за съхранение и сертификат за автентичност.
Нож на немската фирма Boker, модел Plus ME. Messerschmitt Bf 109 е конструиран от 1935 г. нататък и с производство от около 33 000 самолета е най-широко произвежданият боен самолет в историята на авиацията. Официално обозначението на типа Bf 109 никога не е променяно, дори след като BFW е преименуван на Messerschmitt AG. Въпреки това, тъй като на всички типове самолети, разработени по-късно от Messerschmitt, е дадено съкращението на модела ME, името ME 109 също се установява в общественото съзнание за Bf 109. През 30-те години на миналия век той бележи стъпката към ново поколение изтребители с ниско крило самолет със затворена пилотска кабина, прибиращ се колесник и изцяло метална конструкция на крилата и фюзелажа. Тази нова структура издържа много по-големи натоварвания от покритите с плат тръбни конструкции, които са били обичайни дотогава, които също имат недостатъка на огромното съпротивление на въздуха поради необходимото напречно укрепване. В резултат на това по-компактният и стабилен дизайн на Messerschmitt позволява по-високи скорости с по-тесни радиуси по време на маневри при завиване и гмуркане, толкова важни за пилотите на изтребители. Bf 109 е въоръжен с две 20mm картечници MG FF в крилата и две 7,92mm картечници MG 17. Последните са монтирани директно пред пилота и са свързани чрез прекъсващо зъбно колело към витловия вал на двигателя Daimler V12 с мощност 1000 к.с. По този начин беше възможно MGs да стрелят през кръговата траектория на въртящото се витло, без снарядите да удрят въртящите се перки на витлото. По този начин MG бяха много близо до линията на видимост на пилота. Седалката на пилота е стоманена във вътрешността на фюзелажа, за да се предпази от вражески огън. Стоманата, която успяхме да получим за нашия проект в Дамаск, дойде от E-серия Messerschmitt Bf 109, който беше свален от Supermarine Spitfire на Royal Airforce през 1940 г. по време на битката за Великобритания близо до село Ашфорд в британското графство Кент. Специфичните части са задната плоча на стоманената седалка на пилота и лагерната втулка на гребния вал. Те са изковани от Чад Никълс във високовъглероден, високо изрязан 80-слоен Дамаск. Boker Plus ME 109 Damascus възприема множество дизайнерски елементи от легендарния Messerschmitt. Отворът в задната част на основата на острието има несъмнената форма на кабината на пилота и се вижда, когато ножът е затворен и отворен. Гънките в ламарината на капака на двигателя като вдлъбнатини за осите на цевта на двата MG 17 оформят шаблона за schor на върха на острието. Флиперът показва колело на прибиращия се колесник. За предната обвивка от въглеродни влакна е избран материалът Toxic Storm от производителя Fatcarbon Materials в цветове зелено, черно и жълто. Цветовата схема е базирана на характерната камуфлажна боя на Bf 109 със зеленикаво-сив подкосъм и жълт преден фюзелаж. Противоположната страна има титаниева рамка със сложно интегрирана карбидна контактна повърхност. Красиво проектирана и сложно интегрирана щипка позволява на Boker Plus ME 109 да се носи наклонен отдясно. Доставя се с висококачествен калъф за съхранение и сертификат за автентичност.
Държава производител | Германия |